Klachtenprocedure

Bij Mok Met Visie streven wij ernaar om u als klant tevreden te stellen met onze producten en service. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij dit graag zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.


---

Hoe kunt u een klacht indienen?

1. Stuur uw klacht per e-mail:
E-mail uw klacht zo spoedig mogelijk naar mmvisie@gmail.com.


2. Vermeld duidelijk:

Een heldere omschrijving van de klacht;

Het factuurnummer;

De datum van aankoop.
Voeg indien mogelijk ondersteunend bewijsmateriaal toe, zoals foto’s.

 

3. Reactietermijn:
Wij sturen u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

 


---

Niet tevreden met onze oplossing?

Als wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan:

De Geschillencommissie Thuiswinkel via de website van de SGC;

of

Het Europees ODR-platform voor online geschillenbeslechting via hun officiële website.

 

---

Wettelijke informatie

Volgens de Nederlandse wet zijn wij verplicht om klachten binnen een redelijke termijn in behandeling te nemen en een passende oplossing te bieden. Dit betekent uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking van

het gebrek.


---

Vragen of twijfels?

Heeft u nog vragen over uw klacht of twijfels? Neem gerust contact met ons op via mmvisie@gmail.com.